HTML

Fegyencedzés - Ahogy nálam működik

Edzésnapló , csak mert lusta vagyok tollal írni :D Fegyencedzés C. könyvről és a vele való edzésemről.

Friss topikok

  • sajtattila: Heló. Kiskunmajsai vagyok, ha edzel még és szeretnél mással is edzeni akkor átugorhatnák néha, és ... (2012.07.11. 21:52) Vége! ( De csak részben!! )
  • Darky_: Itt rengeteg példát olvashatsz:) calisthenics.blog.hu/2011/05/28/fegyencedzes_iv (2011.06.17. 21:29) Az új edzéstervem!
  • Crawford: Köszi :D (2011.06.12. 09:46) Bemutatkozó
  • Crawford: 3 hónapig jártam edzőterembe , mielőtt belefogtam volna, szóval az izomláz már nem gyengít le ^^ (2011.06.11. 11:35) 1-2. Edzésnapom ( Június 9-10. )

Linkblog

Vége! ( De csak részben!! )

2011.07.14. 17:58 Crawford

 Sziasztok! 

lett egy lelkes társam kondizáshoz így azt folytatni fogom , és hogy legyen elég pihenőm a saját testsúlyos edzéseket hanyagolnom kell.

De ez nem végleges! Ezentúl nem a könyv sorrendje szerint , fogok kitalálni magamnak edzéseket. 

1 kezesként fogom felfogni az összes 2 kezes gyakorlatot ( értem itt húzódzkodás és fekvőtámasz részeire ) De csak mint a kondi kiegészítését és hozzászoktatással. ( ezt úgy értem hogy reggel 1x10 fekvőtámasz bal és jobb kézzel előredőlve ,ami a 2. gyakorlat a könyvben, meg este is. Egész addig amíg sok nem megy , majd egy új nehézséggel fogom folytatni. Egykezes húzódzkodásnál a könyv szerint ez a felemás fajta megy 1x10-re mind2 kézzel , ezzel is hozzászoktatni fogok  reggel és este ( azon napokon amikor nem kondizok ) Majd itt úgy nehezítek 1 kezes verzióig hogy a másik kezemmel nem csuklón fogok , hanem lejjebb alkaron még lejjeb stb , amíg elérek oda hogy szinte a hónaljamat fogom , ezután próbálom meg majd a rendes 1kezest. 

És gyakorolni fogom egyensúlyom miatt kézenállást majd abból fekvőtámaszt.

Szóval nem olyan írtó gyakran ( 2 hetente kb ) fogok írni ide saját kis "találmányaimról" és a velük töltött időről és szerzett tapasztalatokról. Betartom a könyvben írt lassú ismétlést hogy csak az izom dolgozzon és bemelegítek előtte. Majd tessék drukkolni !! 
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr633067726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hungarian Calisthenic 2012.06.29. 11:52:19

Sziasztok!

Indítottam egy blogot az edzéseimről, akit érdekel lesse meg, már túl vagyok a 100. edzésemen, fél éve csinálom a fegyencedzést :)

www.convictconditioning.blog.hu

sajtattila 2012.07.11. 21:52:11

Heló. Kiskunmajsai vagyok, ha edzel még és szeretnél mással is edzeni akkor átugorhatnák néha, és edzenénk valami játszóteren. Nemtudom olvasod e a kommentekeet, de azért írok egy üzenetet.
süti beállítások módosítása