HTML

Fegyencedzés - Ahogy nálam működik

Edzésnapló , csak mert lusta vagyok tollal írni :D Fegyencedzés C. könyvről és a vele való edzésemről.

Friss topikok

  • sajtattila: Heló. Kiskunmajsai vagyok, ha edzel még és szeretnél mással is edzeni akkor átugorhatnák néha, és ... (2012.07.11. 21:52) Vége! ( De csak részben!! )
  • Darky_: Itt rengeteg példát olvashatsz:) calisthenics.blog.hu/2011/05/28/fegyencedzes_iv (2011.06.17. 21:29) Az új edzéstervem!
  • Crawford: Köszi :D (2011.06.12. 09:46) Bemutatkozó
  • Crawford: 3 hónapig jártam edzőterembe , mielőtt belefogtam volna, szóval az izomláz már nem gyengít le ^^ (2011.06.11. 11:35) 1-2. Edzésnapom ( Június 9-10. )

Linkblog

Bemutatkozó

2011.06.10. 17:01 Crawford

 Sziasztok!

Ezen a blogon fogom leírni magamnak és nektek , esetleges motivációnak hogyan fogok haladni a fegyencedzés könyvben leírt 10 lépés mindegyikével napról napra. Egy Kiskunhalasi 15 éves srác vagyok aki nem éppen tartozik a nagy élsportolók körébe , viszont most ( meg remélhetőleg később is ) rengeteg energiám van , hogy belekezdjek ezekbe az edzésekbe és erősebbé váljak. Jelenleg tanulok egy középsuliba 9. osztályban ( na huhu év vége :D mindjárt 10. Na meg a nyári szünet!!  :D ). Alapjában amiért elkezdem ezeket az otthon végezhető edzéseket annak 1-2 elég egyértelmű oka van : 

-Nincs pénzem konditermi bérletre ( mivel nincs saját keresetem , a szüleim meg nem finanszírozzák )
-Kedvem sincs állandóan oda járni
-Bárhol akarok edzeni , ahol kedvem támad

Ez szerintem érthető is. Sok keresgélés után találtam rá erre a könyvre , mellette 2 igen jó blogra amik motivációval töltöttek fel ! 

1. http://mesterhatos.blog.hu/ // Sok szerencsét Azogh !
2. http://convict.blog.hu/ // Szintén neked is Isildur !

Amint megrendeltem a könyvet és meg is jött , pillanatokon belül ( na jó volt 1-2 óra ) , de én aki eddig 1 könyvet se vett kezébe ( kötelezőt se , csak rövidítetteket ) elolvastam az egész könyvet. Rá kellet jönnöm , hogy pont ez való nekem és semmi más! Reményeim szerint körülbelül 3 év alatt szeretném elérni a mesterhatos mesterlépéseit ! Ez a célom , ami motivál , majd utána keresek másikat :D. Próbálom nem siettetni a dolgokat , szépen türelmesen csinálni és fejlődni. 

Remélem ennyi elég lesz , mivel már nem nagyon tudok mit írni ^^. Az edzéseket 1 napja kezdtem el és rendületlenül csinálom :D ha mondhatok ilyet 1 nap után :D A következőkben mint ahogy Azogh is teszi , fogom leírni minden edzésnapomat és hogy aznap mit csináltam meg satöbbi :D Nos addig is sziasztok , remélem tetszik majd a blogom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr252973499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása