HTML

Fegyencedzés - Ahogy nálam működik

Edzésnapló , csak mert lusta vagyok tollal írni :D Fegyencedzés C. könyvről és a vele való edzésemről.

Friss topikok

  • sajtattila: Heló. Kiskunmajsai vagyok, ha edzel még és szeretnél mással is edzeni akkor átugorhatnák néha, és ... (2012.07.11. 21:52) Vége! ( De csak részben!! )
  • Darky_: Itt rengeteg példát olvashatsz:) calisthenics.blog.hu/2011/05/28/fegyencedzes_iv (2011.06.17. 21:29) Az új edzéstervem!
  • Crawford: Köszi :D (2011.06.12. 09:46) Bemutatkozó
  • Crawford: 3 hónapig jártam edzőterembe , mielőtt belefogtam volna, szóval az izomláz már nem gyengít le ^^ (2011.06.11. 11:35) 1-2. Edzésnapom ( Június 9-10. )

Linkblog

5. Edzésem ( Június 18. )

2011.06.18. 10:31 Crawford

 2011.06.18

Fekvőtámasz falnál : 1x12 ( bemelegítés )
Fekvőtámasz falnál : 3x30

Térdfelhúzás : 1x6 ( bemelegítés )
Térdfelhúzás : 3x20

Na megvolt a 5. is! :D Különösebb bajom a fekvőtámasszal nem nagyon volt , viszont a térdfelhúzás próbára tette az akaratomat ,csak sajnos nem jött össze neki és sikerült végigcsinálni :D Már érzem a fejlődést , amikor kezdtem a falnál fekvőtámaszból 2x 20 is nagy nehezemre esett ( közbe azt hittem mi ez nekem?! :D ) Míg a térdfelhúzásból 1x ha ment 20 db ( Legelső edzésen ez nem látszik , viszont akkor még tele voltam energiával , mivel 1 éve semmit se csináltam csak pihentem azért ment 3x 12 :D) Remélem marad ilyen ütemű a fejlődés a lelkesedésem :D Addig is sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr482994504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása