HTML

Fegyencedzés - Ahogy nálam működik

Edzésnapló , csak mert lusta vagyok tollal írni :D Fegyencedzés C. könyvről és a vele való edzésemről.

Friss topikok

  • sajtattila: Heló. Kiskunmajsai vagyok, ha edzel még és szeretnél mással is edzeni akkor átugorhatnák néha, és ... (2012.07.11. 21:52) Vége! ( De csak részben!! )
  • Darky_: Itt rengeteg példát olvashatsz:) calisthenics.blog.hu/2011/05/28/fegyencedzes_iv (2011.06.17. 21:29) Az új edzéstervem!
  • Crawford: Köszi :D (2011.06.12. 09:46) Bemutatkozó
  • Crawford: 3 hónapig jártam edzőterembe , mielőtt belefogtam volna, szóval az izomláz már nem gyengít le ^^ (2011.06.11. 11:35) 1-2. Edzésnapom ( Június 9-10. )

Linkblog

3. Edzés ( Június 13. ) Az új tervvel!

2011.06.13. 20:30 Crawford

 Na megvoltam a 3. nappal is :D Viszont egy kicsit növeltem a terhelést így az előre kiszabott gyakorlatokból nem 2 , hanem 3 edzősorozatot tartottam. Tehát így nézett ki a dolog : 

- Fekvőtámasz falnál : 1x10 ( bemelegítés )
- Fekvőtámasz falnál : 3x15
- Térdfelhúzás : 1x10 ( bemelegítés )
- Térdfelhúzás : 3x15

Mit ne mondjak , mind2 gyakorlat utolsó sorozatában , főként az utolsó 5 ismétlésben tényleg látszott az akarat , mert hogy mindenem annyira fájt mint a huzat! De azért is megcsináltam és még az előző edzéshez képest +3 ismétlést rá is dobtam! Meg kell hagyni eszméletlen király érzés volt , hogy igen is meg bírtam csinálni és nem siettem el lendülettel. Teljesen jól sikerült , szóval büszkébb nem is lehetnek :D Gyakorlatok között szépen mentek a nyújtások, sokat segítenek , fittebbnek érzem magam tőlük :D. Már alig várom a következő edző napomat!

Addig pihenek én is , meg ti is pihentessétek az olvasást :D

Lámpaoltás!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr802981401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása