HTML

Fegyencedzés - Ahogy nálam működik

Edzésnapló , csak mert lusta vagyok tollal írni :D Fegyencedzés C. könyvről és a vele való edzésemről.

Friss topikok

  • sajtattila: Heló. Kiskunmajsai vagyok, ha edzel még és szeretnél mással is edzeni akkor átugorhatnák néha, és ... (2012.07.11. 21:52) Vége! ( De csak részben!! )
  • Darky_: Itt rengeteg példát olvashatsz:) calisthenics.blog.hu/2011/05/28/fegyencedzes_iv (2011.06.17. 21:29) Az új edzéstervem!
  • Crawford: Köszi :D (2011.06.12. 09:46) Bemutatkozó
  • Crawford: 3 hónapig jártam edzőterembe , mielőtt belefogtam volna, szóval az izomláz már nem gyengít le ^^ (2011.06.11. 11:35) 1-2. Edzésnapom ( Június 9-10. )

Linkblog

1-2. Edzésnapom ( Június 9-10. )

2011.06.10. 17:19 Crawford

 2011.06.9

1.1 Fekvőtámasz falnál : 2x10
2.1 Guggolás gyertyaállásban : 2x10
3.1 Függőleges húzás : 2x10
4.1 Térdfelhúzás : 2x8 
5.1 Rövid híd : 2x10
6.1 Fejenállás fal mellet : 30 másodperc

Ahogy a könyv is leírta az ismételős gyakorlatoknál betartottam az 5 másodperces ütemet és elég jól is érződött minden. Amit meg kell hagyni az az , hogy a térdfelhúzás gyilkos egy gyakorlat. Szóval én ilyen kis keményen kezdem a dolgot és egy nap minden csinálok. Fekvőtámasz a falnál : nehezebben ment mint először hittem volna , de nem volt vele komoly gond. Ez elmondható mindegyikről kivéve a térdfelhúzásról és a fejenállásról. Ez a kettő kelőképpen megdolgoztatott de azért még lábra bírtam állni :D 

 2011.06.10

1.1 Fekvőtámasz falnál : 3x12
2.1 Guggolás gyertyaállásban : 3x15
3.1 Függőleges húzás : 3x15
4.1 Térdfelhúzás : 3x12 
5.1 Rövid híd : 3x15
6.1 Fejenállás fal mellet : 60 másodperc

Mivel eleinte elég könnyen mentek a gyakorlatok emeltem a sorozatokat 1-el majd mindegyik gyakorlathoz azt nézve mennyire megy hozzáadtam még 2-5 ismétlést. Nem volt gond a 3 sorozat miatt , viszont elkezdtek égni az izmok , nem úgy hogy fájjon csak , olyan jó érzéssel. Ami meglepett nagyon az az , hogy a fejenállás mintha most meg se éreztem volna 30 másodpercnél , ezért azt gondoltam miért ne mehetne tovább? :D egészen 60 másodpercig mentem , ez olyan volt ma mint tegnap a 30 másodperc , de érzem innentől már csak lassabban fogom emelni a gyakorlatok számát.

Na majd holnap még írok :D El is felejtettem : nem vagyok annyira vészes sportból mivel sporttagozatos suliba jártam , csak ahhoz képest most elvagyok gyengülve. De a heti 5 edzést és 2 pihenőnap variációt könnyedén fogom bírni. ( hehe , ahogy könnyedén lehet bírni egy ilyet :D ) Ha már ezt leírtam , akkor ezt is mért ne?! Alvás szempontjából most a hajnali fennmaradás helyett körülbelül 10-kor fekszem ( néha 9 ) és 6-kor kelek , ami 8 óra teljes alvást jelent :D Étkezésem teljesen rendben , legalábbis ahogy én észrevettem :D Na majd legközelebb !

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr662973544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.06.11. 10:29:54

Szia! Egy jótanács: sokkal jobban fogsz fejlődni, ha a friss hús alapján kezdesz. Néha a kevesebb több. Egyrészt a híd és kézenállásban fekvő gyakorlatokat Paul csak akkor javasolja, ha már a másik 4 gyakorlat 5. szintjét teljesítetted, másrészt ha minden nap mindent edzesz, akkor nem fogsz annyit fejlődni, mint ha szétbontanád, harmadrészt ha tartasz pihenőnapot minden edzés között, akkor sokkal jobban fog regenerálódni a tested. Az elején még nagyon könnyűek a gyakorlatok, megértem, hogy megy egy nap minden, de hidd el, jobban jársz ha betartod az író javaslatait. Kitartást és türelmet, sok sikert az edzéshez!

Crawford 2011.06.11. 11:27:40

Rendben , köszi a tanácsokat! Akkor szétbontom az egészet és majd úgy csinálom. Akkor a fejenállósdit hanyagolom , de a hídhoz ragaszkodok , Viszont most már bontva az egészet.

Crawford 2011.06.11. 11:34:22

Ja meg : - Jó magaviselet - edzését fogom követni , csak úgy hogy a kézenállást kiveszem belőle , + akkor hirtelen beláttam a hidat is :D

Crawford 2011.06.11. 11:35:52

3 hónapig jártam edzőterembe , mielőtt belefogtam volna, szóval az izomláz már nem gyengít le ^^
süti beállítások módosítása