HTML

Fegyencedzés - Ahogy nálam működik

Edzésnapló , csak mert lusta vagyok tollal írni :D Fegyencedzés C. könyvről és a vele való edzésemről.

Friss topikok

  • sajtattila: Heló. Kiskunmajsai vagyok, ha edzel még és szeretnél mással is edzeni akkor átugorhatnák néha, és ... (2012.07.11. 21:52) Vége! ( De csak részben!! )
  • Darky_: Itt rengeteg példát olvashatsz:) calisthenics.blog.hu/2011/05/28/fegyencedzes_iv (2011.06.17. 21:29) Az új edzéstervem!
  • Crawford: Köszi :D (2011.06.12. 09:46) Bemutatkozó
  • Crawford: 3 hónapig jártam edzőterembe , mielőtt belefogtam volna, szóval az izomláz már nem gyengít le ^^ (2011.06.11. 11:35) 1-2. Edzésnapom ( Június 9-10. )

Linkblog

Az új edzéstervem!

2011.06.11. 13:53 Crawford

Nos Azogh ajánlotta a feladatok bontását amit most magamhoz szabva el is végeztem. Valahogy így néz ki :

Hétfő : -Fekvőtámasz 2 edző sorozat
          - Lábemelés 2 edző sorozat

Kedd : pihenés , nincs edzés

Szerda : -Húzódzkodás 2 edző sorozat
            -Guggolás 2 edző sorozat

Csütörtök : pihenés , nincs edzés

Péntek : -Fekvőtámasz 2 edző sorozat
            -Lábemelés 2 edző sorozat

Szombat : pihenés , nincs edzés

Vasárnap : -Húzódzkodás 2 edző sorozat
                -Guggolás 2 edző sorozat

Úgy érzem , mivel már rendelkezek egy sportolói múlttal ( kézilabdáztam , akadálypálya futó versenyek , foci , ju jutsu , na meg a volt sport suli ) nem lesz nehéz betartani ezt a rendszert fáradság vagy izomláz miatt , ami több dologból is jó :

-Minden gyakorlatra hetente 4 edző sorozatnyi idő jut , a friss hús leírása alapján készült , csak kiegészítettem +2 edzésnappal.
-Van benne elég pihenőnap hogy tudjak regenerálódni - mellesleg ezen a téren amúgy is gyors vagyok , mert még jó fiatal vagyok - és alszok eleget + eszek rendesen

Ezzel az edzésprogrammal kiélhetem magamat és nem lesz olyan érzésem , hogy keveset csinálok , így türelmes tudok maradni és nem sietem el a dolgokat, így szépen idővel kiegészíthetem az egészet a híddal és kézenállásból fekvőtámasszal.

Na majd a kövi edzésnapon kiderül milyen lett az edzésterv ! Addig is pihenek :D

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr212975224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.06.11. 16:39:03

Nos, örülök, hogy segíthettem, hidd el, a pihenőnapok nagyon sokat fognak számítani fejlődés szempontjából. Jó edzést! :)

fegyenccom · http://fegyenc.com 2011.06.12. 09:23:04

Hajrá! Felvettem a blogodat a listámra. Csak aztán kitartson a lelkesedés! Az új edzésterved sokkal jobb, mint az előző.

Crawford 2011.06.12. 09:40:32

Köszi szépen :D , kifog tartani :D

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.06.15. 20:42:37

Ez így jó terv szerintem. Még egy kis metabolikus (állóképességi) edzéssel egészítsd ki és akkor lassan kezd bezárulni a kör ;)

Crawford 2011.06.17. 10:29:29

Mire gondolsz konkrétan állóképességi edzésen? Nem vagyok ebbe jó , írsz 1-2 példát?
süti beállítások módosítása